الجمعة، 28 أغسطس 2009

اليها ....حتى تعلم انى معها

مازلت احدثها كل صباح عبر الهاتف وارتكن بالساعات بالقرب من ماكينة الخياطة التى تعشقها
واتناول معها المقرمشات وتقص لى ذكريات عالم لم اره واستمتع معها بافراحها
مازالت هنا بالقرب منى
مازالت تربت على كتفى عندما اصنع شئ جديد
مازال طهوى السيئ يمتعها
مازالت تقول دائما انتى بكرة هتبقى كويسة قوى بس اصبرى
وما زلت انا لم اقتنع انها ليست معى رغم كل من حولى
هى بالقرب منى لن تتركنى انا اعلم ذلك جيدا
وليدعى العالم اجمع انى مجنونة
لكنى سأظل معاهل رغم كل شئ

هناك 10 تعليقات:

  1. للفقيدة الرحمة
    ولى ماشاء الله

    ردحذف
  2. صعب ان نقتنع بفراقهم
    سيعيشون بداخلنا
    ونبقى ابدا نحبهم



    تحياتى

    ردحذف
  3. استاذ لاسع
    معك كل الحق
    وسيبقوا دائما معنا
    مع خالص تحياتى

    ردحذف
  4. صدقتم جميعا لن ننساهم ابدا حتى وان حاولنا
    فهم دائما بقلوبنا
    تحياتى لك
    تقبل مرورى

    ردحذف
  5. اشراقة وعاشقة
    شكرا جدا على زيارتكم المدونةورأيكم الجميل واتمنى انى اكون عند حسن ظنكم دائما
    وان ده يكون بداية تواصل يستمر ان شاء الله
    مع خالص تحياتى

    ردحذف
  6. الفراق لا يكون فراقاً إلا حينما نقرر نحن هذا
    حتي لو كانوا من فارقونا يعيشون بين أظهرنا

    لا أرجو لكِ الصبر علي الفراق
    لأنك لم تفارقيها بعد

    أسأل الله أن يرزق الفقيدة الرحمة
    ولكِ الخير كله

    ردحذف
  7. و الله العظيم يا إسراء أنا ما اعرف انك نزلتي آخر 3 بوستات دول لأني كل ما افتح المدونة بتاعتك الاقي آخر بوست قريته اللي ملهوش عنوان و لما قلتيلي انك نزلتي بوست جديد دخلت برضه لقيت نفس البوست القديم رحت باصص على الأرشيف فاكتشفت البوستات الجديدة أتاريني كنت عامل عندي حفظ للينك آخر بوست قريته مش للصفحة الرئيسية للمدونة
    أنا قريت البوستات الجديدة كلها و بجد عجبوني
    أما بالنسبى لآخر بوست فربنا يرحم كل موتانا و يصبرنا على وجع الفراق

    ردحذف
  8. لم اتجرع طعم الشوق لانك مازلتى معى

    ردحذف
  9. د.ياسر
    شكرا جدا على رجائك واتمنى ان يظل الوضع قائمولكن يبدو ان الجميع يابى ذلك
    وجزيل الشكر للدعاء
    مع خالص تحياتى



    عم سلامة
    انت هتقولى
    ما انا عارفة انك دايما معانا على الخط
    على العموم شكرا وكويس انهم عجبوك
    وربنا يصبر الجميع
    تحياتى

    ردحذف

Powered By Blogger